.

czwartek, 1 stycznia 2015

Zmiany, zmiany



Od jakiegoś czasu mam potrzebę zmiany, ZMIANY szeroko rozumianej, dotyczącej miejsc, przedmiotów, nawyków a także i ludzi, czyli wszystkiego tego czym się otaczam. Powoli krystalizuje się mój plan na życie. Ustaliłam strategię i małymi kroczkami będę dążyć do osiągnięcia celu. Plan jest długoterminowy, a więc czasu dużo ale też i dużo pracy przede mną. Nie będę wchodzić w szczegóły, ale chciałabym KIEDYŚ napisać na blogu post zaczynający się od słów "jak porzuciłam dotychczasowy styl życia i zaczęłam nowe życie ...."

Ale wracając do zmian, o których już napisałam kilka słów w poście TU.  Dziś przedstawię Wam te w moim wirtualnym świecie, czyli na blogu i na stronie internetowej. Poniżej nawigacja do "co jest co" oraz "co i gdzie":

Strona internetowa - to moje, spersonalizowane miejsce w sieci, gdzie pod adresem ewakudlaty.com można zobaczyć moje zdjęcia, filmy, projekty fotograficzne i docelowo relacje z wypraw fotograficznych.

Blog - definicji bloga nie będę tu przytaczać, bo każdy zna ją doskonale ale w moim rozumieniu to miejsce, gdzie dzielę się z Wami moim postrzeganiem świata. Świata widzianego przez wizjer mojego aparatu, kolorowego i optymistycznego. Czasami okraszę to słowem, ale w większości przypadków pozwolę, aby to fotografia opowiedziała Wam historię.
Blog podzielony jest na kilka kategorii:
  • CODZIENNOŚĆ - czyli to co u Kasi i w naszym najbliższym otoczeniu,
  • KOLORY KRAKOWA - mieszkam w tym mieście od ponad 20 lat, jednak zdjęć Krakowa mam niewiele. Fotografując go, chciałabym skoncentrować się na detalach, kolorach i miejscach pomijanych przez turystów,
  • PODRÓŻE - te bliskie i dalsze, a może kiedyś i te bardzo dalekie pozostające na razie w sferze marzeń,
  • SPACER z APARATEM - plenery i wydarzenia fotograficzne,
  • PROJEKTY - tak już mam, że jak sama nie ukręcę na siebie bicza to zdjęcia jakoś same nie chcą się robić więc, żeby się zmobilizować biorę udział w różnych projektach fotograficznych (głównie dziecięcych). Zdjęcia projektowe można też obejrzeć na stronie internetowej,
  • PODAJ DALEJ - tu chciałabym podzielić się z Wami moimi znaleziskami, które warto zobaczyć: blogami, portfolio innych fotografów, filmami i DIY,
  • MISZ-MASZ - wszystko to, czego nie udało się zaklasyfikować do powyższych kategorii.
Fanpage i Instagram - to moje zupełnie nowe miejsca w wirtualnym świecie.

Tym co łączy te wszystkie miejsca to FOTOGRAFIA, bez której mój świat byłby pusty. Jeśli podobają Ci się moje zdjęcia, pokaż je innym. Będzie mi miło jak pozostawisz też swój komentarz.

0 komentarze :

Prześlij komentarz