.

czwartek, 26 stycznia 2012

29/30 – czarno-białe



Dziś już przedostatnie zdjęcie z całego cyklu projektowego. Tak jakoś smutno mi się zrobiło, że to już prawie koniec. Można byłoby się spodziewać, że skoro temat brzmi "czarno-białe" to zrealizuję go monochromatycznie, ale niestety ze względu na moje założenia projektowe, będzie to czerń i biel w kolorze.
Kasia w jednej z moich ulubionych czapek, stylizowanych na (wg mnie) najlepsze, najpiękniejsze i bezkonkurencyjne lata 20-te. Ale idąc śladami bohaterów z ostatniego filmu Woody Allena "O północy w Paryżu", to tylko kwestia okresu w jakim żyjemy/ żyliśmy - poprzedni zawsze będzie lepszy. Ale z drugiej strony to myślicie, że ktoś będzie chciał żyć w latach obecnych????? Tak na marginesie uwielbiam ten film, chociaż moja ocena nie jest obiektywna, w przypadku twórczości Wood'iego, bo ja kocham wszystkie (no prawie wszystkie) jego filmy.

O północy w Krakowie - Kasia in the 1920's
 

4 komentarze :

  1. Anonimowy10:57 PM

    Ewa,nie martw się. Myślę, że bez problemu da się zorganizować następne 30 tematów :)
    Zdjęcia bardzo mi się podobają,szczególnie 1,4,i6. A czapka -czad.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:11 PM

    no mnie jak zwykle rozwaliłaś pomysłem na białą-czarną serię :)
    pozytyw taki że hej !!!
    a że Młoda Ci tak pozowała... jestem absolutnie w szoku !!!
    /bzikua

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę że sesja odbywała się w mega radosnej atmosferze :)
    A ja nie widziałam tego filmu ale poluje na niego bo chyba teraz jest jako dodatek do gazety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie nr 4 jest super!

    OdpowiedzUsuń