.

wtorek, 8 marca 2016

Projekt 365 - Tydzień 1



Pisałam to już na facebook'u ale powtórzę tu również, bo nie każdy tam zagląda.

Lubię coś robić. I nieważne jaką ilością czasu dysponuję, pojęcie nudy jest mi obce. Tym razem 1 marca 2016 rozpoczęłam roczny projekt, którego celem jest zrobienie jednego zdjęcia każdego dnia i opublikowanie go na www.tookapic.com. Przede wszystkim chcę obudzić moją kreatywność i poprawić warsztat fotograficzny zgodnie z zasadą "trening czyni mistrza".

Już dawno chciałam podjąć to wyzwanie ale dopiero teraz kiedy mam więcej czasu, mogę sobie na to pozwolić. Niby jedno zdjęcie ale czasami to aż jedno zdjęcie, które na razie przychodzi mi bez trudu. Jednak wiem, że przyjdzie taki dzień, potem drugi i kolejny, kiedy nie będę mieć sił ani pomysłu na zrobienie tego jednego zdjęcia. Wtedy poproszę Was o wsparcie.

Nie wiem w jakim kierunku rozwinie się ten projekt. Na chwilę obecną nie ustaliłam konkretnego tematu i pokazuję świat, który mnie otacza. Być może na późniejszym etapie wprowadzę konkretną tematykę. Zobaczymy.

Zdjęcia będę publikować tu na blogu, raz w tygodniu w każdy wtorek. Jeśli jednak chcecie na bieżąco śledzić moje poczynania, możecie oglądać je na facebooku. Zapraszam.

1/365
2/365
3/365
4/365
5/365
6/365
7/365

0 komentarze :

Prześlij komentarz