.

czwartek, 15 stycznia 2015

Kobieta Anioł



Są na świecie ludzie, którzy pomimo iż chodzą po ziemi, tak naprawdę są aniołami. Kilka lat temu miałam okazję poznać jednego z nich. I chociaż nigdy nie spotkałyśmy się osobiście wiem, że ta kobieta jest uosobieniem dobroci. Jednak to za co ją najbardziej podziwiam, to fotografia. Anna Kondraciuk. Jej zdjęcia są piękne, bo (tu brakuje mi słów) są piękne! Naturalne, bez udziwnień i stylizacji, pełne emocji.

Ania już kilka razy proponowała mi sesję fotograficzną, a ja ciągle odwlekam to w czasie, bo (tu długa lista głupich powodów). Obiecałam sobie jednak, że w tym roku razem z Kasią damy szansę Ani na zapisanie naszej historii, a same zyskamy niepowtarzalną pamiątkę.

Jeśli szukacie fotografa, a nawet jeśli go nie szukacie, serdecznie polecam Wam Anię. Pozwólcie zatrzymać siebie wraz z najbliższymi w kadrze, a na pewno nigdy nie będziecie żałować tej decyzji. Ania co prawda na co dzień mieszka w Konstancinie pod Warszawą, ale bywa w Krakowie i wielu innych miastach Polski. Jej blog fotograficzny można znaleźć TUTAJ, a stronę na Facebook'u TUTAJ.

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym poście są własnością Ani Kondraciuk i zostały "zapożyczone" ze strony http://kondraciuk.blogspot.com. Aniu, mam nadzieję, że wybaczysz mi to przestępstwo.

5 komentarzy :

  1. Ewo fantastycznie, że dałaś się namówić na fotograficzną sesję w wykonaniu jednej z moich ulubionych fotografów :) Już nie mogę się doczekać owoców Waszego spotkania :) Tak sobie myślę, że może i Ty fotograficznie złapiesz Anie w swoim kolorowym kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, do spotkania jeszcze nie doszło, ale jak tylko to nastąpi podzielę się efektami.

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely photos. The little girl is very cute.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Those photos have been taken by another photographer. Unfortunately they are not mine :-(

      Usuń