.

piątek, 6 kwietnia 2012

3 x KWADRAT



Od zakończenia ostatniego projektu minęło już 2 miesiące - strasznie szybko leci ten czas! Ale muszę przyznać, że brakuje mi tej adrenaliny, która towarzyszy temu całemu przedsięwzięciu. Poza tym zauważyłam, że zdecydowanie mniej zdjęć robię Kasi, a więcej czasu spędzam w plenerze. Ze względu na ... (tu stała lista powodów) długo zastanawiałam się czy wziąć udział w kolejnym projekcie. Do wyboru miałam dwa: oba organizowane przez forum DWO, oba miesięczne i oba odbywające się w kwietniu:
- pierwszy, tematem nawiązujący do wiosny, ale za to zdjęcia należy robić codziennie i co gorsze - codziennie publikować na forum - nie do wykonania w moim wypadku!
- drugi jest zdecydowanie mniej hard core'owy jeśli chodzi o częstotliwość publikacji, ale za to bardziej ambitny - i na ten się zdecydowałam

REGULAMIN
1. Projekt ma miejsce w kwietniu 2012.
2. Projekt ma mieć związek z dziećmi.
3. Wymagana jest kompozycja w kwadracie.
4. Do projektu można dołączyć tylko 1-go kwietnia, deklarując swój udział na forum DWO (co już uczyniłam).
5. W projekcie powstanie 13 zdjęć u każdego uczestnika.
6. W kolejnych tygodniach należy zrobić po 3 tematyczne zdjęcia, "spięte" klamrą/myślą przewodnią (tematy do ustalenia indywidualnie przez uczestników projektu).
7. Publikacje na forum DWO, mają miejsce w każdą sobotę, czyli 7,14,21,28 kwietnia.
8. Każde ze zdjęć musi powstać w innym dniu danego tygodnia.
9. Zdjęcia muszą być zrobione w następującej kolejności:
a) 1 zdjęcie – detal
b) 2 zdjęcie – portret
c) 3 zdjęcie – szeroki kadr
10. Dane exif w zdjęciu muszą być zostawione.
11. W 1 i 2 tygodniu obowiązuje kolor (dopuszczalne wariacje kolorystyczne).
12. W 3 i 4 tygodniu obowiązuje B&W (dopuszczalne wariacje „kolorystyczne”).

Tak więc tematy przewodnie na wszystkie 4 tygodnie kwietnia mam już wymyślone, kadry mniej więcej zaplanowane. Zdjęcia na pierwszy tydzień zrobione. Jutro publikacja zdjęć z pierwszego tygodnia.

Ps. Tym razem, nie robię żadnych założeń projektowych, bo skoro podejmuję się takiego zadania to wiadomo, że muszę go ukończyć a i innych obostrzeń jest i tak dużo w samym regulaminie.

Poniżej przykład moich dotychczasowych kadrów w kwadracie.

0 komentarze :

Prześlij komentarz